Ukrudtsbrænder i udu...

Hejsa.

Jeg forsøger at bekæmpe ukrudt i haven med en brænder. Købte sidste år en forholdsvis prof en i Bauhaus. Med stor flaske, rullevogn og brænder på slange.

Nu er der så desværre sket det at flammen har ændret sig fra at være en blå-orange væsende stråle af effektiv ild direkte ud fra brænderens åbning, til at være en høj bølgende orange flamme som ikke rigtig kan ramme jorden...

Jeg tænker at det må være noget med en dyse ell lign inde i "mundstykket" på den. En dims der er faldet af, hvad-ved-jeg? Uanset hvor meget gas jeg giver ændrer det sig ikke.
Er der nogen der kender til dens opbygning eller har en ide. Mener jeg hav over 1000kr for den, så det er lidt ærgerligt at skulle anskaffe en anden...

Håber på gode input.

Kh Hanne

Handy-wanna-be-woman in heels

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne jo prøve at tage den med i Bauhaus, og sammenligne den med en ny, så kan du nemt se om der mangler noget.

Det er vel ikke din gasflaske, som er ved at være tom.

Tænkte også på om der er gas i din flaske. Der sidder en lille skive med hul i, der regulere luften, som skal justeres, men som Klaus skrev må der være garanti på den endnu, så du må af sted med den, til butikken så de kan se hvad der er galt.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis