Ja altså er der nogen der kender denne rigtype..?
Så vidt jeg kan se står der Maskanirig eller Kaskanirig?... (ja det er sku lidt svært at læse for mig)
Billedet er fra en meget gammel tilsynsbog og det har vagt lidt undren på havnen ;-)
Mvh. Anders -
Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?
Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.
www.Shakti.dk - Kig forbi -