Sammensætte to lange træpæle/rafter.

Hej LDS,

Jeg skal bruge en lang stang/pæl/rafte på ca. 5-6 meter i alt, som skal sættes et banner på.

Jeg ville helst have en stang som ikke var alt for tyk, da den bliver svær at have med at gøre.

Jeg har kigget på nogle løsninger hvor man laver gevind i begge ender af pælene, og sætter dem sammen med en skrue som har gevind på begge sider.

Hvordan ville i gøre?

Hej LDS, Jeg skal bruge en lang stang/pæl/rafte... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 22 maj 2014 20:31
Men Gapp, hvis det er et banner der virkelig skal ses af mange, vil jeg anbefale dig at kontakte den nærmeste sports flyver klub, du kan sikkert få dem til at trække sådan en klud et par timer eller fem for  en pæn stak af de der fine stykker papir med tegninger på hver side

Tø hø, den gamle trestjernede salami på stranden.
Ja det ses ikke så meget mere, og der for tror jeg at mange flere vil se det ! Jeg kan huske fra min drenge tid på landet at der i nærheden af Klingstrup gods lå en lille start bane til en privat maskine. Den mand der havde den, fløj hver dag på arbejde i Odense hvor der også var en flyve plads, der var han fly mekanikker. Maskinen var en to sædet med åbne cockpits, han håndstartede maskinen hver dag og løb om og op i det bagerste cockpit. Nogle Weekender fløj han så med diverse reklame bannere
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis