Er dette skimmelsvamp?

Hej folkens.

Jeg har netop købt en lejlighed, og har lige taget køkkenet ned, for at installere nyt. Under køleskabet fandt jeg de vedhæftede billeder.

Er der nogen professionelle der kan vurdere om det er skimmelsvamp eller ej?
Jeg har nu fjernet det med rodalon og tørret det med en varmepistol. 

Tvivler selv på, at det har udviklet sig så meget, men vil gerne være sikker inden jeg sætter det nye køkken ind ovenpå.


Mvh
Kristiansen

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ingen vedhæftede billeder, tror du glemte at smide dem i indlægget...
Huh.
En sten faldt fra mit hjerte.

Er du en smule bekendt med hvordan svamp ser ud? Og kan du sige, at dette ikke ligner svamp?
Aner ikke hvad det er, men skimmel er det ikke... og slet ikke foran ved gulvet, skimmel kommer normalt på bagvægge osv.. hvor der er minimal ventilation.
Det kunne godt ligne sod. Det skulle ikke undre mig der engang har stået et gaskomfur, med en dårlig forbrænding, på stedet.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Tvivler på, at det er sod.
Jeg rykkede køleskabet, og så at der stod en smule vand langs underskabene. Så da jeg fjernede underskabet kom der en tydelig afmærkning af, hvor underskabet havde stået. Trægulvet, som er lakeret havde virkerede ulakeret og der træet var fugtigt. Det ligner en mini-vandskade, som også har gjort, at noget af træet har udvidet sig og ligger skævt.

Men så længe det ikke ligner svamp, så er jeg godt tilfreds
TAK!

 

hvad gør jeg her drenge og hvad er det
Hvis du lige har købt, så ville jeg få forsikringen til at betale at nogle prof kom og kiggede på det. Det må være dækket af ejerskifte forsikringen?

Hej jeg hedder Denice og har arvet et hus i sverige, det er et lille træhus der trængertil en kærlig hånd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis