Hvordan DESTRUERER man en stolpesko?

Jeg har 6 stk. stolpesko stående i mit skur, og de fylder værre end min tantes kinder. Men skidtet er lavet af beton - stolpeskoene, ej kinderne - så hvordan smadre man dem lettest med henblik på at smide dem ud?

Og hvorfor smadre dem? Jo jeg har keine bil eller mulighed for at transportere dem nogen steder, og desuden vejer de mindst 1/4 af de føromtalte kinder, så det er nogle tunge sataner, så smadres det skal de, og derefter kan jeg smide dem ud i den lokale container - de kan ikke smide hele i containeren.

Måske et slag/betonbor så man "mørner" skidtet og så en stor hammer...?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en borhammer med en spids beregnet til at bryde beton, så går det nemmest,
Bum bum... hvis jeg kan nøjes med en hammer, ja så er det vist det lettest. Hvad med sådan en fætter her: http://www.harald-nyborg.dk/p1686/banehammer-6-kg ?
Var det ikke nemmere at sætte dem i salg/køb længere nede på siden med ordene kan afhentes gratis ???

Eventuelt også i DBA eller gul&gratis. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Vil også foreslå dba. Helt sikkert nogen der kan bruge dem!

Venlig hilsen

Jens

Ja det ville være perfekt, men da jeg i sin tid skulle pille stolperne ned, så blev selve skoen smadre/forvredet på de fleste. Destruktion er desværre den eneste vej frem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis