Galleriet - noget må der gøres.

Galleriet har mistet hvad det er tænkt som - et galleri med projekter o.a. som medlemmerne har lavet.

De seneste 6 ! indlæg i galleriet er indlæg, der hører hjemme i tråde - ikke i galleriet.

Vil I ikke godt tænke over ikke at poste spørgsmål i galleriet som hører hjemme andre steder - så galleriet ikke bliver helt oversvømmet af uvedkommende ting.

Blot et lille hjertesuk så galleriet igen får mening.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt og aldeles enig!!

Med venlig hilsen
ktm

Tommel op.

Det kunne vel passende være et redesign af upload rutinerne og indsætte nogle bedre forklaringer på how to do med de billeder. (Husk endelig og minde folk på at billeder generelt er nemmest og se samt forstå når de vender som da vedkommende der tog det.   

Måske der kunne lånes både måde og kode fra galleriet ??? 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg er helt enig!

Der er alt for mange der bruger galleriet til spørgsmål, hvilket kun kan skyldes dårlig vejledning. Det kan være svært for især nye, at gennemskue hvornår man bruger forummet og hvornår man bruger galleriet.

Jeg har længe gerne ville lave galleriet HELT om og har da også nyt design klart. Men det er en større omgang rent teknisk, så i første omgang må jeg prøve at tilføje nogle bedre vejledninger. Og derudover sørge for at rydde lidt op og fjerne gallerier, der ikke bør være der.

Mvh. AllanE
helt enig.
Jeg vil dog ikke kun bebrejde folk, for billedupload funktionen til en tråd er dælme ikke intuitiv(beklager AllanE). jeg tror at mange opgiver og går i galleriet.
Også enig dér! Det er MEGET mangelfuldt som det er nu!

Jeg drømmer om at få lavet det mere simpelt, men det er desværre ikke noget jeg kan gøre selv. Dér er vi afhængige af dem der laver forum-systemet...og det er desværre "open source" og derfor fuldstændigt overladt til om frivillige udviklere har tid og lyst til at arbejde på det. Og at de også synes, at billedupload-funktionen har første prioritet.

Men jeg presser på, så godt jeg kan og leder løbende efter alternative løsninger.

Mvh. AllanE
Det vil tjene et dobbelt formål at få ryddet ud i Galleriet.
Når folk ser de fejlanbragte uploads, vil nogen måske tro, at det er OK og i orden at anbringe selv tåbelige reklamer der inde.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis