Skift af pakning i hanen på køkkenvask

Jeg står med en utæt køkkenvask, som ligner en utæthed i spindelpakningen (tror jeg det hedder). Da der ikke er nogen ballofix på denne vask, og jeg bor i lejlighed, (og jeg desuden absolut ikke er en "gør-det-selv mand"), skal det nok laves af en "prof", da der sandsynligvis skal slukkes for vandet i alle lejlighederne i opgangen  
Mit spørgsmål: Hvad ville sådan en koste at få lavet af en VVS mand?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til L D S.

Når du skriver lejligheder mener du så leje lejlighed?

Er dette tilfældet er det vel en opgave for en vicevært også kaldes for en ejendoms funktionær eller lig.

Må du selv betale må du sikkert regne med mindst 1 time til VVSeren' omk, 500 måske lidt mere + moms, der beregnes som regel fra der køres "hjemmefra" (værksted) og til de igen er tilbage igen.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Har desværre haft dårlig erfaringer med de helt billige ( 20 - 30 ) pr/stk. ballofix haner, jeg har haft 2 - 3 stykker der ikke kunne lukke helt tæt.

Men igen til de små priser kan der ikke være top kvalitet, når der også skal være til producent/embalage/grosist og detail, de skal/vil jo alle tjene x kr. og så kan der ikke være meget til materialer.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Ja det problem har jeg med en originalmodel, som en vvsmand satte på, et halvt år efter, kunne jeg bare ikke lukke for varmtvandtilførslen.

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis