WebEngage?

Er det blevet installeret noget WebEngage på lsd, eller har jeg fået malware ind på min computer? Der flyver en masse ligegyldige vinduer rundt på siden pt.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er mig der tester noget nyt! Ingen grund til panik

Men du har forhåbentligt ikke set nogle vinduer mere end én gang, vel? Det skulle gerne være så smart, at man max. ser samme besked én gang.

Mvh. AllanE
De popper typisk op når jeg forlader en side. Kan ikke nå at se indholdet af dem, før den næste side er indlæst.
Og så er der et vindue, som kommer frem med noget om noget nyhedsbrev. Det har jeg set flere gange.
Ja, der er tre forskellige lige nu: Nyhedsbrev, en "bjælke" i toppen af den nye "Forum overblik"-side og et vindue der vises, når en helt ny bruger er på vej væk fra LDS.

MEN! Bortset fra forum-overblik bjælken, skulle de kun blive vist 1 gang til hver, for at forhindre at det bliver generende. Og den der vises når man er på vej væk, burde kun blive vist til helt nye besøgene på LDS. Det var netop meningen...

Sig gerne til, hvis du bliver ved med at se dem.

Takker.

Mvh. AllanE
Bruger lds på flere computere/browsere. Nok derfor jeg har set dem flere gange. Men de synes ikke at rigtig at bidrage med noget fornuftigt, ud over selvfølgelig at give endnu et firma mulighed for at tracke min færden rundt på nettet.
Målet er at hjælpe nye besøgene, der kommer direkte ind på et indlæg. Det er tydeligt, at mange af dem ikke ved hvad LDS ellers byder på, udover det ene indlæg de er havnet på. Meningen er at gøre dem opmærksom på, at vi har en "Lignende indlæg"-boks i bunden, som kan hjælpe dem på vej.

Jeg kan allerede nu se en effekt, hvilket er godt.

MEN målet har hele tiden været ikke at vise noget til brugere der allerede kender LDS. Jeg må lige prøve at skrue lidt mere på det, så vi rammer rigtigt. Ellers dur det selvfølgelig ikke.

Mvh. AllanE
Annonce
Måske du kan ændre teksten omk. nyhedsbrev. Som det er nu, ser det ud til at man tilmelder sig et nyhedsbrev hos WebEngage og ikke LDS. Lidt tekst om hvad nyhedsbrevet indeholder, hvor ofte det kommer, og hvordan man framelder sig igen, vil nok få flere til at tilmelde sig.

Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig vil opgive min e-mail adresse i et tilfældigt vindue, som popper op uden at jeg har bedt om det, og hvor det ikke er helt tydeligt, hvad man tilmelder sig.
Du har ret! Det har jeg slet ikke tænkt på - egentlig en klodset måde at gøre det på, når man tænker over det (at vise deres logo på den måde). Kan godt forstå, at det forvirre.

Jeg fjerner dén igen, indtil jeg har fundet på en bedre måde.

Mvh. AllanE
Jeg har også fået vinduet op.
Hvis der skal henvises til lignende sider, så skal der sættes et filter på, så de ældste bliver sorteret fra. Jeg har sometider været inde på "Lignende sider" og har fundet meget gamle tråde. Jeg gætter på, at det er der nogle mindre erfarne brugere finder oldgamle tråde som de uforvarende kommer til at svare på.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis