Jeg kunne virkelig godt bruge en handyman...

Mit køkkenprojekt er vist et ret uheldigt et. Først var der en kammerat, som ville hjælpe, han havde mange gode ideer, og jeg skulle liiiige rive lidt mere ned, så det var klar til at gå i gang. Men så fik han et arbejde mere og havde ikke tid alligevel. Jeg fik gravet en handyman frem, han havde også mange gode ideer, men nu skulle resten af køkkenet ned, så han kunne komme til. Hvorefter han fik en knæskade, som åbenbart er ret dum...

Så nu står jeg så der. Jeg kan lave en del selv, men mange ting skal jeg lige lære først  Samtidig er det noget med at lappe på noget gammelt, og jeg kommer temmelig meget til kort, når det drejer sig om at finde ud af, hvad den mindst ringe løsning er på flere ting. Så hvis der er nogen, der kender nogen omkring Kolding, som har lyst til at arbejde med og fortælle mig, hvordan jeg gør resten (imod betaling selvfølgelig - bare ikke til fuld tømrer/ VVS / murer - pris ;-)) så vil jeg være virkelig lykkelig for en henvisning :-)

mvh. tina

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor ikke bare spørge om problemerne her inde? Så er du næsten sikker på at få svar på dine spørgsmål - ganske gratis.
Jenshøj, fordi det er et projekt, som har trukket urimeligt meget ud - nu skal det være færdigt! Jeg betaler gerne ekstra hænder for at nå dertil. Og så vil jeg også sætte pris på, at have en, som gider at glo på det, jeg har lavet og fortælle om det er ok, inden jeg får bygget alt for meget ovenpå ;-)

mvh. tina
Alder, BMI og ægteskabelig status kan evt motivere en rask ung handyman....

F.eks: 47 år, BMI=25, single. Har ikke børn i weekenderne....

Chr.

Skal læses med et glimt i øjet.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Klaus!!
Forstod du ikke at køkkenet er pillet ned? Så den med den gode mad, kan du skyde en hvid pind efter!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hahaha Chr!! :-D Er også ret vild med din signatur :-)

Klaus - maden må han altså selv købe, efter at jeg har betalt ham ;-) Men kaffe kan jeg godt finde ud af at lave!

mvh. tina
Hej.
Har du ikke været ude og rejse? Hvis du vidste hvad vi har tilberedt på et par taburetter eller en bænk, en primus, en stegepande og en gryde  

mvh


 varmetossen

Skrevet af ktm på 13 maj 2014 16:30
Klaus!!
Forstod du ikke at køkkenet er pillet ned? Så den med den gode mad, kan du skyde en hvid pind efter!!
Man kan jo også invitere hende på middag hjemme hos sig selv......
Nå, men her skal vi ikke lufte vores bumske lavtanker.....

Chr. 


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

altså Handymen.. så hjælp dog Damen.. i stedet for at fyre lumre jokes af.. :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
altså Handymen.. så hjælp dog Damen.. i stedet for at fyre lumre jokes af.. :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis