Jeg kunne virkelig godt bruge en handyman...

Mit køkkenprojekt er vist et ret uheldigt et. Først var der en kammerat, som ville hjælpe, han havde mange gode ideer, og jeg skulle liiiige rive lidt mere ned, så det var klar til at gå i gang. Men så fik han et arbejde mere og havde ikke tid alligevel. Jeg fik gravet en handyman frem, han havde også mange gode ideer, men nu skulle resten af køkkenet ned, så han kunne komme til. Hvorefter han fik en knæskade, som åbenbart er ret dum...

Så nu står jeg så der. Jeg kan lave en del selv, men mange ting skal jeg lige lære først  Samtidig er det noget med at lappe på noget gammelt, og jeg kommer temmelig meget til kort, når det drejer sig om at finde ud af, hvad den mindst ringe løsning er på flere ting. Så hvis der er nogen, der kender nogen omkring Kolding, som har lyst til at arbejde med og fortælle mig, hvordan jeg gør resten (imod betaling selvfølgelig - bare ikke til fuld tømrer/ VVS / murer - pris ;-)) så vil jeg være virkelig lykkelig for en henvisning :-)

mvh. tina

Mit køkkenprojekt er vist et ret uheldigt et.... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Taina...

Kan godt give en hånd med dit lille projekt hvis det stadig er aktuelt.
Jeg er helt klar på, at der er en masse Handymen herinde, der kan dette... og hatten af, for Klaus L, der jo giver liv til tråden - men selv ikke kan give videre hjælp på opgaven...(garanteret kan du @Klaus - give en masse onlinehjælp??)

Køkkenrenovering - det er et stort område.. og kan man ikke selv.. tja - så bliver det måske dyrt, at få fat i de forkerte håndværkere...ligesom ved alt andet.....


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Helt enig GardenGirl...

Jeg kan heller ikke bygge et komplet køkken til hende for det rækker mine evner og tid ikke til, men kan give en hånd, og som ekstra bonus kan hun låne det komplette gør det selv leksikon af mig, et par af bøgerne omhandler udelukkende køkken med gode illustrationer til de forskellige opgaver og inspiration til projektet.

Så det er da et stykke tættere på et færdigt køkken, og måske andre herinde fra også kan afse lidt tid til og hjælpe med og få et køkken op og stå..
Ja - det er farligt, at begynde at rive en masse ned... inden man ved hvad man vil have.... Vi har nogle gode håndværkere i området her - men de kommer jo ikke i postnummer 6000.. :-(
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
men det kunne være godt, at vedhæfte nogle billeder..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis