googlecrome eller explorer

Jeg har købt en ny PC og har installeret GoogleCrome. Det har fungeret fint.

Så prøvede jeg at downloade en "extension" Googleheart bleeder.  Alt blev meget langsomt. Jeg afinstallerede så hele Googlecrome.

Så har jeg brugt Explorer, der er hurtig. Hvad nu, er det pg.af Heartbleeder at pcen blev så langsom?

Hvad skal man tro.

Janne

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Google Chrome er ikke nogen langsom browser, slet ikke, så jeg er lidt nysgerrig på, hvilken extension du har installeret. Har du et link til det?

Jeg kan ikke se nogen umiddelbar grund til at Chromebleed skulle gøre browseren usædvanligt meget sløv.

Hvordan kører Chrome hvis du geninstallerer den og så kører uden Chromebleed extension?

Det vil jeg prøve.

jeg har geninstalleret GoogleCrome, og Cromebleed fulgte med. Der er ingen problemer nu.  Jeg har en fornemmele af at min internetforbindelse af og til hakker. Jeg har mobiltnet fra 3.  Kan det være årsagen. Forbindelsen forsvinder ikke men pludseligt er alt meget langsomt.


Annonce
Det lyder godt.

Ja, langsom internetforbindelse kan sagtens give en oplevelse af en langsom browser. Når du bruger mobilt net fra 3 eller andre udbydere for den sags skyld, er du også udsat for høj 'latency'. Kort fortalt betyder det, at du sagtens kan have meget båndbredde, men alligevel opleve det hakker lidt/tager lidt ekstra tid inden sider svarer og er helt indlæst.
Hvorfor ikke bruge Firefox? Det er min absolutte favorit.
Nu har jeg fundet mig tilrette med GoogleCrome, men jeg har tidligere brugt Firefox. Måske skule jeg overveje det. 
det er bare for varmt lige nu
Skrevet af Janne på 24 jul 2014 20:46
Nu har jeg fundet mig tilrette med GoogleCrome, men jeg har tidligere brugt Firefox. Måske skule jeg overveje det. 
det er bare for varmt lige nu

Du kan da bare fortsætte med at bruge Google Crome, Det er din internetforbindelse, der bestemmer hastigheden, så det hjælper ikke at skifte til Firefox. At forbindelsen hakker kan godt skyldes dit mobilnet.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis