Kørselsregnskab

Den elektroniske kørebog Triplog er genial.
Jeg som sælger bruger både min bil til arbejde og privat,og har brugt meget tid på at holde rede i mine kørte km i arbejdstiden,men efter at ha fået Triplog kørebog installeret i min bil,kræver det kun 15 min. om ugen højst.Man sætter den bare til sin computer og skriver hvor man har været på de tider den automatisk har registret og printer et færdigt kørselsregnskab ud,nemt og enkelt og til en rimlig pris 2699,-.Nogen som kunne tænke sig at høre mere om denne Triplog,ved jeg man kan få nærmere info. ved at sende en mail til [email protected],hun er konsulent på Triplog.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så bør Roadmanager vel også nævnes. Den er endnu mere smart, for her beder den dig om at trykke på "privat" eller "erhverv" når du starter vognen. Når du så slukker bilen, beder den om indtastning af destination hvis det er erhverv, og her er der et fuldt tastatur, så ikke ud skal huske det hele ugen.

Den kan også overføre alle data til PC'eren og koster så vidt jeg ved godt kr. 3.000.

Du kan se den på http://www.henckel-gruppen.dk

Mvh. JørgenE

PS. jeg har ikke anparter i firmaet!

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af JørgenE (den 04-03-2003).]

Mvh. JørgenE
Hej Thomas m.fl...
Jeg tilstår straks at det er mig der producerer og leverer RoadManager, den originale elektroniske kørebog.Jeg kan fortælle Jer, at den grimmeste oplevelse jeg har mødt, er en kunde som p.g.a. et kørselsregnskab med fejl i, fik et "SMÆK" på
dkr 251.000,00 . . . det kostede ham hans hus.
Vi har nu ca 1500 kunder på vor RoadManager, og så vidt JEG ved er der endnu ingen som har tabt over for skattefar !!!!!
Mange hilsener
John H
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis