Ask Toolbar

Så gik den ikke længere.

Nu har jeg igennem den seneste månedstid eller 2 været hjemsøgt af et eller andet opdateringspis til vistnok Apple osv.
Det har jeg hver dag accepteret, og så kommer der en opfordring til at installere Ask toolbar, som jeg under ingen omstændigheder vil have til at fylde op.
Nu kan jeg så ikke få det lort væk igen.

Jeg klikker på værktøjsikonet ude til højre på Uninstall, det sker der intet ved
Så har jeg installeret et uninstallprogram fra det samme firma, men der sker intet.

Er der nogen som har et godt råd til at fjerne dette lort?

Med venlig hilsen
ktm

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej ktm.

Hvis du vil have fjernet Ask toolbaren, skal du ind i kontrolpanel, og der vælger du fjern programmer. Når programmerne vises vælger du Ask toolbar, højreklikker og vælger fjern.


fase
Til næste gang det smutter

AdwCleaner

Den napper det meste af den slags skrammel, og fjerner også efterladenskaberne.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Det er nok når du opdaterer Java, får du Ask Toolbar med.
Der er en fluebind under installationen som man skal fjerne.
Lige præcis DLG, jeg må have glemt at fjerne dette flueben.
Den påmindelse, eller en tilsvarende, om opdatering kommer dagligt, uanset om jeg accepterer ændringerne på min computer eller ej. Meget trættende


Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
...Den påmindelse, eller en tilsvarende, om opdatering kommer dagligt, uanset om jeg accepterer ændringerne på min computer eller ej....

Hvis det er noget du gider forske lidt mere i, så prøv at lægge et billede af fænomenet herind.

Klippeværktøj

Ligger i Start > Alle programmer > Tilbehør. Højreklik og Send til... > Skrivebord eller Fastgør til proceslinjen.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Når den dialogrude er fremme, nedtones skærmen og jeg kan ikke gøre andet end at klikke JA eller NEJ.
Men et glimrende forslag med klippeværktøjet!

Jeg fik her til morgen skrevet af, hvad der står, og kan se, at jeg har fået held til at stoppe den med Java, eller hvad det nu var.
Tilbage står den mest vedholdende:

"Et værktøj til hjælp ved udviklingen af tjenester til WindowsNT
Udgiver
Microsoft Windows"

Jeg er sgu fuldstændig ligeglad med dette værktøj, idet jeg ikke skal udvikle noget som helst, men jeg kan ikke slippe for denne daglige irritation.


Med venlig hilsen
ktm

 

Det siger mig desværre ikke meget, men jeg synes det hele lugter lidt.

Du kan overveje at få Spywarefri til at se efter.

Opret en tråd i kategorien Almindelig rensning og beskriv dit problem. De har nogen diagnoseværktøjer der kan kigge ordentligt efter.

Det er som alt andet her i forum. Bedre værktøj > lettere arbejde > bedre resultat

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Til ktm.

Et værktøj til hjælp ved udviklingen af tjenester til WindowsNT

Udgiver

Microsoft Windows

Det er en del af Windows, så prøv blot at sige ja til den. Også selv om du ikke skal udvikle noget som helst. Du kan gå ind i kontrolpanel og ændre hvordan opdateringerne skal foretages. Du kan vælge at få vist forslag til, hvilke opdateringer du vil have, og kan derefter vælge hvilke opdateringer du vil have.

Java kommer med (sikkerheds)opdateringer, som jeg mener, man skal sige ja til.


fase
Jeg har nok sagt ja til den mindst 10 gange, men næste dag er den der igen!

Nu har jeg så ladet et system, der undersøger opdateringsproblemer, teste og køre. Det angav at have fundet og løst 2 problemer, dog uden at nævne hvilke. Nu får jeg så se, om det var mit WindowsNT kval.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis