Gammelt staldvindue

Hejsa,

Jeg har vedhæftet et billede af et gammelt jern staldvindue. Vinduet har et midterstykke som kan åbnes. Jeg har 2 vinduer hvor dette stykke mangler. Er der nogen som ved hvor jeg evt. kan kigge efter gamle vinduer, hvad hedder det f.eks. hvis jeg skal søge efter det osv.?

Målet på vinduet er ca 53 cm højt (til toppen af buen) og 93 cm bredt.

/Kenneth


9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Genbyg måske
Ok, det vil jeg prøve.

Tak for svarerne :-)
Desværre fandt jeg ikke noget... øvøv, så må jeg jo nok bare lukke dem af indtil der dukker noget op :-/
Jeg har ofte set sådanne vinduer ved marskandisere og "antik" forretninger ude på landet. Det ville undre mig, hvis ikke ham med den store rodebutik ca. 10 km vest for Holbæk på Kalundborgvejen, har noget sådant.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Tak for tippet, vil kigge næste gang jeg kommer forbi! Måske jeg også lige skulle prøve "det blå marked" i Haslev igen, kunne jo være..

:-)
Du skal jo ikke opgive efter blot et besøg!!

Med venlig hilsen
ktm

 

God jagt, du må nok lidt ud på landet til produkthandlere. For år tilbage blev alt revet væk og forsynet med spejlglas, og der er de 4 ruder passende hvis man da ikke havde en hall af dimensioner. Min oplevelse er, at hvis de først når marskandiserne er prisen guldbelagt
Med venlig hilsen
Hans

 

JK-genbrug har nogle http://jk-genbrugscenter.dk/vinduer/stobejerns-vinduer-1.html

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis