Stiga Garden 800E

Jeg har sådan en gammel fætter som klipper som en drøm, men jeg synes bare at den går lidt for hurtig i omdrejningerne når den står stille. Det hjælper en del hvis jeg sætter en finger på den anordning på motoren som styre omdr. Jeg har læst mig frem til den på engelsk hedder en govenor. Jeg har også set en film på youtube på hvad man kan gøre for at justere den, men skulle der sidde en herinde som kan fortælle på dansk hvad jeg skal gøre for at sætte omdr. ned når den står stille med motoren igang.

Og først når jeg så bruger den så skal den sætte omdr. op når jeg bruger den ?
Jeg har sådan en gammel fætter som klipper som en... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kontrolleret, nu virker linket her ved mig og formodentelig også "ude i byen". 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af A.Larsen på 01 maj 2014 17:19
Såen nu virker linket og det har jeg været forbi og søgt, men uden resultat.

Men jeg er ikke kommet videre i min søgen.
Det er jo så ærgeligt.

En anden mulighed er så og finde den tekniske manual til motoren der sidder på rideren.  Det er så her: Link til manualer på B&S motore.





Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg kan så fortælle det ikke er en B&S motor som sidder på den, men en tesumhed. Men efter at have set en del videoer på youtube, så har jeg endelig fået den stillet så den køre ordenligt.

Desuden har jeg splittet hele motoren af og renset alt og ofret et pakningsæt til kaburatoren og fået et godt sug.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis