Redde parketgulv

Hejsa

Ville høre om min værste anelse er sande, vi har i vores gang et flydende parket klik gulv kan nu se at en af samlingerne er gået fra hinanden (begyndende) og der må derfor også være et niveau forskel i gulvet under, men mit spørgsmål er nu kan jeg komme uden om at skulle tage hele gulvet op for at redde gulvet? for er bange for at samlingen vil løsne sig gennem hele gulvets længde hvis jeg ikke fortager mig noget.

Håber at der er andre der har været ude for noget lignende…..eller håber jeg vel egentlig ikke…men hvis nogen har nogle erfaringer høre jeg dem gerne

 

Mvh. K..

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sikkert ikke muligt, men du kan de forsøge dig med en krafig sugekop gerne et par stykker på række, som sættes på den ene side af samlingen, herefter lægges et bræt/planke på siden af disse, og med en hammer se om du kan få rykket samlingen sammen igen.... kender desværre ingen bedre løsninger.
tror jeg vil prøve og se om jeg ikke kan kombinere de to løsninger og tage og se om jeg kan få fat på en kraftig sugekop, så holde gulvet oppe med den og tage pyntelisten af og så få et koben ned og se om jeg kan tvinge det sammen igen, måske se om jeg kan få lidt lim ned i samingen inden...Tak, for svarene
Det hjælper ikke at lime, hvis gulvet er skævt, er der blot to andre brædder der åbner sig. Men læg dog en retskinne på. Hvis gulvet skævt, kan du ligeså godt afse et par dage til at tage op, rette af og lægge ned igen. Alternativet er det mest uhyggelige her på jorden: konens evne til at klage

 

Jow da. Ordene kommer som fra bæltet til et maskingevær - og med samme spidse ender. Og så ka hun få møøøørke øjne

 

Ja så er det bare om at forføje sig i en fart.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis