mangler en sej mand med en drejebænk

hej alle jeg står og mangler en sej mand / kvinde med en drejebænk der kan dreje et styk alu for mig til en spindle. emnet er ca ø100 og omkring 150 langt personen får sadfølgelidt noget for det håber der er en der ude der kan hjælpe ps helst i vestsjællands området.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu bor jeg næsten i den anden ende af landet, men levere du selv aluminium, skal der være gevind udvendigt.

Har du en tegning over projektet?

mvh jens

noget i den her stil ps undskyld for mine tegninger det var lige det bedste jeg kunne fremskaffe

http://oi58.tinypic.com/2me5uc.jpg http://oi58.tinypic.com/2me5uc.jpg
Image and video hosting by TinyPic
kan sagtens selv levere martrialet

Fin tegning det gør det jo meget nemmere, at bedømme arbejdet.

Jeg er lidt presset i tid, her hen over sommeren, så hvis Jørgen byder ind, vil det være super.

Men ellers må vi jo finde ud af noget, det ser jo ud til at være nemt at gå til.

Sådan et dejligt stykke drejearbejde, frister jo unægtelig lidt 

Hvad skal det bruges til?

mvh Jens

finder vi bare ud af jeg er igang med at lave sådan en hobby cnc fræser hvor røret her er en leje holder til spindlen. lejerne skal så holde selve spindlen og gå vidre op til et rem træk og til en motoren. det er faktisk det eneste jeg ik selv kan lave så det er bare super dejligt der er nogle der ude der kan heh..
Så er der vel også nogle tolerancer, der skal overholdes.. ellers går det ikke med lejerne..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Alfa. Du kan ringe hvis det bliver aktuelt.
30230137

Mvh Jørgen.
Skrevet af GardenGirl på 28 apr 2014 23:44
Så er der vel også nogle tolerancer, der skal overholdes.. ellers går det ikke med lejerne..


Mon ikke trådstarteren, smider nogle 7 grads pasninger på til lejerne, på den endelige tegning?
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis