mangler en sej mand med en drejebænk

hej alle jeg står og mangler en sej mand / kvinde med en drejebænk der kan dreje et styk alu for mig til en spindle. emnet er ca ø100 og omkring 150 langt personen får sadfølgelidt noget for det håber der er en der ude der kan hjælpe ps helst i vestsjællands området.
hej alle jeg står og mangler en sej mand / kvinde... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
.. jo da - smarta*** @Je_ns
Det har da alverden at sige, med hensyn til hvem der kan/vil byde ind på opgaven / prisen.. om det skal passe - eller blot hugges af med en canadisk skovøkse...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Skulle jeg lave det, vil det ikke betyde det store, om det er inden for træskolængder,

 eller det er med pasninger, tiden med at dreje er jo næsten den samme.

 At man så lige skal måle et par gange extra undervejs betyder ikke ret meget.

Har man erfaringen, og en god drejebænk, er det sjovere at lave paskram.

Nu har Jørgen jo budt ind, jeg er sikker på han klare det, til ug og slange

man kan sige at det vigtige ved delen er at selve det indvendige hul ik er skævt for så vil lejerne blive smadret hurtigt tror jeg selve. lejerne er alm. kugle lejer de 2 nederste og det øverste er et konisk leje havde jeg planlagt hvor "møtrikken laver spændingen på lejet og akslen som det nu skal være. laver en tegning her i aften. så er det os lidt nemmere for jer at bedømme det hele
hej alle det hele har lige stået standby fordi det er ik til at opsnuse et styk aluminium overhovet ! men ihvertfald mange tak for hjælpen alle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis