Fejlmelding

Min computer som jeg hele tiden har brugt til lds vil nu lige pludselig ikke vise indlæg i forum - jeg får en meddelse om at et tilføjelsesprogram på webstedet ikke kan køres - tjek om sikkerhedsindstillingerne i internetindstillinger skaber konflikter

Hvorfor det ??? det er først når jeg forsøger at komme ind i indlæg at fejlen opstår - kører Windows XP servicepack 3 med IE 8 og har gjort det hele tiden og ellers intet ændret på PC - kan nogen hjælpe - ved ikke hvilket tilføjelses program det er som pc vil køre !!!! sukk

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Min computer som jeg hele tiden har brugt til lds... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for tippet!

Vil én af jer sende et skærmbillede af fejlen og fortælle mig hvilken version af Internet Explorer I oplever fejlen med? Jeg har en mistanke om, at det kan være Flash-bannere der er skyld i det. Dvs. banner der kræver en Flash-plugin, hvilket I måske ikke har haft i Explorer?

Jeg vil MEGET gerne have fundet og fikset fejlen her. Til info viser statistikken at ca. 7% af alle besøgene på LDS bruger Windows XP. Så selvom man kan diskutere om det er godt eller skidt at bruge XP, så er det en stor andel af LDS-brugere.

PS: At bruge Adblock el.lign. er jeg selvfølgelig ærgerlig over - hvis alt for mange gør dét, bliver det nemlig svært at holde en side som denne kørende...vi prøver at gøre reklamerne så lidt generende som muligt.

Mvh. AllanE
PS: Hvis I bruger Adblock, så kan jeg varmt anbefale (=opfordre indtrængende til ) at man slår Adblocker FRA på Lav-det-selv.dk.

Man kan vælge "Disable on lav-det-selv.dk" og på den måde fortsætte med at støtte den videre drift af Lav-det-selv.dk

Mvh. AllanE
Jeg har forsket lidt mere i problemet.

Windows 7, nyeste Internet Explorer, m/u Adblock, aktiveret/deaktiveret Flashplayer og Bullguards browser plugin: Ingen problemer

Fuldt opdateret XP med nyeste Internet Explorer (8), uden Flashplayer, m/u Adblock og Avast browserplugin.

Det lader til, at det er Avast der driller. Hvis den er deaktiveret, virker siden både med og uden Adblock. Så er det store spørgsmål bare om polobjørn bruger Avast.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Har du mulighed for at poste et screenshot? Jeg vil meget gerne se fejlen, for at se om der er noget jeg kan gøre ved det på LDS.

Mvh. AllanE
Desværre.

Jeg får ingen selvstændig fejlmelding, blot en lille gul advarselstrekant nede i statuslinien, med besked om at siden ikke kunne indlæses.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Annonce
Hej alle
Tak for jeres deltagelse i mit problem
Citat "Så er det store spørgsmål bare om polobjørn bruger Avast"  -  det gør jeg  IKKE  men AVG free version 2014 vers 20144570 som det eneste på den computer !
Ved ikke om det er til nogen hjælp ?? har hele tiden brugt denne computer og ikke mig bekendt ændret noget !!
Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Kan I ikke prøve at klikke på den gule advarselstrekant? Der bør komme en fejlmelding, som I kan tage et skærmbillede/screenshot af og poste her. Eller bare af ét eller andet, som jeg kan bruge i jagten på problemet.

Jeg mangler noget at gå efter.

Mvh. AllanE
Prøver om jeg kan fremprovokere noget senere i dag.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
Har siddet og bakset lidt ned det. Nedenstående er fra XP med en standard IE, uden andre plugins end den nyeste Flash.

Der er ikke yderligere forklaring til fejlmeldingen (heller ikke hvis der h/v klikkes), men reklamen indlæses ikke, og der vises flere fejl i statuslinien, inden siden vises.

Det må være flash der er synderen, men spørg mig ikke hvorfor.

Mvh Regmos
Tømrer emeritus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis