Udskiftet flowmeter på min Whirlpool 7979/1 opvaskemaskine, men får stadig fejlmelding F7

Jeg har udskiftet hele sidekammeret med flowmeter. Renset saltbeholder og tjekket slangen fra beholder og der er vandgennemgang til sumpen. Men jeg får stadig fejlen F7.

Har tjekket  aquastop og den lukker op, og lukker så vand ud igen.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det den model hvor ledningerne fra flowmeteret løber om på siden af saltanlægget ind i et lille print på siden af saltanlægget og videre op til styringen ?

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Ja det er . Men har nu læst fejlanvisning og den fortæller at det også kan være Aquastop/magnetventil der er defekt. Hvis man måler en modstand på eller over 3,5 k.ohm. Jeg målte 4,42 k.ohm. Vil mene at det er aquastop der er defekt. Og den koster 949 kr. og har lige ofret 479 kr. på et nyt sidekammer med flowmeter øv. Det vil jeg ikke ofre, har nu købt en nyere model Whirlpool opvasker.
ok

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
men tror nu ikke det er vandventilen der var defekt men der i mod det lille print ved saltanlægget

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

Det kan da godt være det er det der er fejlen. Men har nu købt en opvasker. Det havde måske været billigere,at lige tjekke dette lille print. Skal der være gennemgang i printet?

Annonce
du kan ikke få printet løs .Det fås kun med slatanlægget men ja der skal være gennemgang

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Ja, så kunne det blive dyrt. Hvis det er hele saltanlægget du skal have. Så er det måske en meget fornuftig beslutning at have købt en ny maskine. Bundliste på lågen var også begyndt at blive mør.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis