Brillehængsler

Hey Hobbyfolket

Er igang med at producere mine egne solbriller i træ og mangler i den forbindelse nogle små hænglser der kan forbinde stellet med brillestangen. Er der eventuelt nogen af jer der ved hvor man kan købe små hængsler? Gerne nogle der ligner dem her: 



Mvh.

Thor 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Thor ( uha dada )

Og velkommen her på LDS.

Solbriller af træ, det lyder spændende, men så skal hængslerne da også laves af træ

Nu siger du måske at det ikke kan lade sig gøre, så må Onkel Jørgen jo tegne og fortælle

Prøv ved en optiker eller skræl et par billige sol/læsebriller.  

Det er ellers ærgeligt da jeg lige har smidt et par med ok hængsler ud i tirsdags og skraldemanden afhentede sækken i onsdags. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Håndværkeren på 24 apr 2014 18:14

Hej Thor ( uha dada )

Og velkommen her på LDS.

Solbriller af træ, det lyder spændende, men så skal hængslerne da også laves af træ

Nu siger du måske at det ikke kan lade sig gøre, så må Onkel Jørgen jo tegne og fortælle


For at skåne os alle for Jørgen Clevin's tegninger



Ejjj @Je_ns.. det er sgu ikke ret pænt...

@Stente86 - Hvis du vil købe nogle stykker, så kig på denne side.. : http://www.tailiglassesparts.com/assorted_eyeglass_hinges.html
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af GardenGirl på 25 apr 2014 16:03

Ejjj @Je_ns.. det er sgu ikke ret pænt... 

  




Nej det har du da ret i, det ser ganske forfærdeligt ud.

Men du fandt jo et sted, hvor trådstarteren kan få de ønskede hængsler.

mvh jens

At forsendelses omkostningerne og dansk told så langt over stiger værdien af det indkøbte betyder jo nok mindre
Njaa - hvis man køber et sortiment, er det jo ikke så galt.. det kunne jeg måske godt finde på selv.. og så har man jo lidt på lager, til fremtidige projekter.. (men jeg ville nok lave dem i træ selv alligevel - blot for sjov) men ellers må man jo gå i Tiger, og "pelse" nogle briller herfra..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis