Hip Hip Hurra !

Vores første jubilæum!

Vi har nu været på siden 16. april 2000 og lige inden vores 3års-jubilæum har ThomasB rundet de 1.000 indlæg - helt fantastisk.

Og bemærk, at disse indlæg har været meget givende, for jeg kender ikke ret mange andre på siden, der "lige har fundet et link" til det man ønsker oplysning om.

En flot indsats Thomas og en stor tak fra LDS - du er en guttermand, og typisk Thomas har han netop inviteret en anden bruger til at komme hjem til sig, for at se sin 1. sal, og det er ikke første gang jeg læser et svar hvor du skriver "Du er da velkommen til at kigge forbi", og du mener det.

Du er utroligt givende overfor os andre, og er du uenig om et svar, prøver du ikke at nedgøre den anden, men fortsætter med argumentationen fremfor at blive retshaverisk, og det synes jeg er endnu et fint træk hos dig.

Så vi har en ægte LDS'er, som jeg håber I andre også vil hylde!

Mkh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke for at nedgøre dette flotte 1000 indlægsjubilæum (tillykke med det), men hans sidste indlæg under "ødelagt søgelænder" klæder bestemt ikke en jubilar...

Helle MN
Hej smile

Jeg kan lide at være her, og synes at her er mange rare mennesker smile

Eftersom jeg ikke får meget lov til at tale herhjemme, så bliver jeg nød til at tale herinde. Derfor har jeg så mange indlæg - konen tror at jeg arbejder biggrin

@Sejler
Blot fordi jeg har mange indlæg, betyder det jo ikke at jeg behøver at giver gode svar vel? smile

Mvh
ThomasB
Hej,

Som Jørgen skriver var Thomas så flink at invitere mig over og se hans førstesal. Jeg blev noget imponeret over denne umiddelbare gæstfrihed, og selvom Thomas´ byggeri adskiller sig noget fra det vi har i tankerne, drog jeg derfra med en god portion inspiration.

I øvrigt har jeg lovet at bevidne, at Thomas´ byggeri så bestemt også tåler at blive fotograferet på nært hold...:-)

/Claus

Med venlig hilsen

Claus Holm
Det er helt OK Thomas.. Grundlæggende er det også bedre med mange end slet ingen indlæg.. Dette er vel også mest af alt et godt eksempel på, hvor svært det kan være at ramme den rette formulering og dermed undgå misforståelser. Omkring din kommentar om "ikke at få mange ord indført på hjemmefronten", der er vi vist mange der er i samme båd - om man så må sige...

Helle MN
Ja, jeg vil bestemt gerne være med til at sige tillykke med jubilæet til Thomas!!

Det er godt skuldret at skrive et indlæg pr. dag!!

Men det er åbenbart vanskeligt at få lov at rose nogen her på siden: Én ville rose Orla Nautrup og vupti blev det til en diskussion for og imod hans indlæg. Og nu vil Jørgen sige tillykke til Thomas og vupti skal der drysses malurt i bægret.

Min ros til både Thomas og Orla er uden forbehold! (og hermed ikke være sagt at der ikke er andre, der fortjener ros, det er der nemlig!!)

TS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis