Bosch stiksav død...

Hej, jeg lånte min brors Blå Bosch GST 150 CE fordi min egen Festool lå i Tranbjerg og puff, efter mindre end et kvarters savning i tynd mdf så begyndte den at "sætte ud", altså virker/virker ikke ligesom blinklyset på din bil. Jeg tog stikket ud, satte det i igen og så virkede den slet ikke. Har prøvet den af flere gange de sidste par dage og den er helt død. Fedt at den dør når jeg har lånt den af ham...
Den er lige halvanden måned over 2 år gammel, så ingen garanti - så vil lige høre om nogen har erfaring med om det kan være én eller anden sikring indeni, eller om det er et almindeligt dødsscenarie for stiksave som ikke kan betale sig at reparere?

Jeg tør godt skrue i dimsen hvis bare jeg har har en ide om hvad jeg skal lede efter og at det kan betale sig.

Vh. Jan B

 JBN

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kunne jo være ledningen der er brækket, lige der hvor den går ind i maskinen, det kunne det lyde som om, det var tilfældet.

Du kan også kigge på kullene, hvis de er "groet fast" i holderne, kan kullene være slidt så de ikke kan nå kommutatoren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis