TV op på cellutexplade væg ?

Hejsa allesammen

Bor til leje i et ældre hus, hvor alle indervæggene er beklædt med cellutexplader.
Disse er i rimelig god stand og uden nogen former for tegn på skimmel eller fugt, hvilket jeg er ret glad for.

Men, selvom de er i ok stand, har jeg alligevel mine bekymringer for hvordan jeg bedst muligt hænger TV'et op ?

Der hvor det skal hænge, vil kun 2 af hullerne i beslaget ramme en lægte, og samtidig, er disse 2 huller, helt ude i den ene side af beslaget

Overvejer at kaste et par gips ravplugs af metal i pladen, men er alvorligt i tvivl om hvorvidt dette er den rette løsning
(Billede af ravplug: Ravplug )

Ville allerhelst gerne bare rive pladerne af den væg hvor fjernsynet skal op, men, tror ikke at udlejer bliver alt for begejstret for den løsning
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke der er mursten lige på bagsiden af disse plader, så kan du jo bare anvende nogle længere skruer og plugs som når helt ind i murstenen, så er det ikke nogen problem at hænge din skærm op.
Der er isoleret bag pladerne, så der er ikke lige umiddelbart adgang til at sætte noget i mursten desværre :S

Isoleringen er godt 10cm tyk.

Størstedelen af mit problem er, at lægterne bag pladerne, ikke sidder så fjernsynet kan sidde i dem :S

Overvejer nu en helt anden type skrue / bolt ...
Dem med en lille "vippe arm" bagved... de holder da mere, gør de ikke ?
Skru en plade på der er stor nok til at nå mellem 2 af lægterne, og herefter fjernsynets beslag på det.

Det er holder og ses ikke videre når fjernsynet er sat op..

Vippearm er noget dallerværk syntes jeg, købte en til min datters 32" skræm, og vil jeg med garanti ikke gøre igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis