Jeg står og skal have lagt klinker på bjælkelag.
Mit bjælkelag består af 100x200 tømmer med en cc på 60cm og et spænd på 2,6meter
Kan jeg bare ligge svalehaleplader oven på bjælkerne og støbe uden understøtning, og skal gulvet forankres ud i væggen?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.