Svalehaleplader

Jeg står og skal have lagt klinker på bjælkelag.

Mit bjælkelag består af 100x200 tømmer med en cc på 60cm og et spænd på 2,6meter

Kan jeg bare ligge svalehaleplader oven på bjælkerne og støbe uden understøtning, og skal gulvet forankres ud i væggen?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle. Har læst om kop-tricket, hvor man skruer svalehaleplader midlertidigt fast. Kan man ikke bare skrue dem fast permanent, så de sidder der? Har svært ved at se, hvorfor man skal gøre det midlertidigt, hvor man skal efterfylde med beton osv. bagefter, hvis jeg skal være ærlig.overser jeg noget? 
Opfølgende spørgsmål- håber nogen kan svare. ligger disse plader rigtigt - altså med Asiderne opad og med halv top overlæg 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis