Megatherm termostat trådført 24V med display

Hej

Jeg har en række Megatherm trådførte 24V termostater i mit hus, disse har hver 3 ledninger til tilslutning. Der står 5,3,4 på de 3 tilslutninger. Se billedet.

Jeg vil gerne udskifte en af dem til en ny Megatherm 24V trådført med display, disse med display har kun 2 ledninger der skal forbindes.

Så hvilke 2 ledninger skal jeg benytte fra den gamle termostat ?


10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, min gode ven Google siger: http://vvsgiganten.dk/item/045761208/Megatherm/24V-rumtermostat-elektronisk-24-v-fortr%C3%A5det-(s5)/

Det er så forudsat der ikke er flere end to forskellige udgaver af systemet. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja jeg købte en med display og 2 ledere. Det virker fint.

Kan dog ikke huske hvilke af de 3 ledninger jeg tilsluttede

Hej lahan

Jeg skal til at skifte til Megatherm med display.

Fedt at du fik det til at fungere. Kan du lokkes til at åbne den nye termostat med display og tage et billede som du så kan lægge på siden.?

L & R hus, Megatherm, Nilan

Jeg hsr præcis samme spørgsmål? Var der nogen, der fandt ud af hvilke ledninger man skal benytte?

Okay tråden er så temmelig gammel, så forstår godt, hvis den er død 

Man skal benytte ledning 3 og 4 og det er ligemeget i hvilken rækkefølge de forbindes i.

Tusind tak, det vil jeg prøve 😄👍🏻

AC, så er de installeret og det virker perfekt. Dog var den ene af de 4 nye termostater defekt ved modtagelse, batterierne havde irret og ætset sig gennem fatningerne 😵

Tak for hjælp

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis