MTD B 135 havetraktor

hej LDS!

jeg har en MTD havetraktor som slet ikke gider noget som helst mere. jeg kørte tør på den ude i indkørslen og skubbede den derefter ind i mon garage, så har den stået der inde i et par uger og nu gider den slet ikke noget. den klikker ikke engang når man drejer nøglen. nogle har måske ved hvad det kan skyldes eller hvor jeg skal starte min fejl søning

mvh patrick

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Patrik.

Og velkommen her på LDS.

Nu har du vel fyldt benzin på igen

Så kunne det tænkes at der ikke er mere strøm på din akkumulator, måske du glemte at slå tændingen fra da den løb tør ?

Lad akkuen op og se om den så ikke vil starte.

Velkommen til!

Prøv at slå kniven fra, sæt dig i sædet og træd kobling/bremsen helt i bund, sæt evt. i neutral, før du igen vrider nøglen!
Gæt, hvorfor jeg skriver dette!!

Med venlig hilsen
ktm

hej. og mange tak

haha jeps det har jeg

tror også jeg har glemt at slåtændingen fra men har brugt hele dagen på at lade batteriet op så det kan da ikke passe hvis der ikke var kommet strøm på

har prøvet det hele og igen og igen brugt hele dagen på at lade batteriet op men stadig ingen reaktion har slået klipper fra og det hele og sidder i sædet med kobling nede
Hej.
Så er batteriet nok faldet sammen. Hvis du har et instrument at måle med kan du måle over polerne. I stilstand ca. 12,5 volt, når starter kører ikke under 10 volt og når den ikke vil det, forsvinder spændingen formodentlig når nøglen drejes, altså nul volt = batteri dødt.
Har lige haft det med naboens havetraktor.
Det bedste du kan gøre for dit batteri om vinteren er at tage det ud, lave en 'afladning' med to stumper ledning loddet på en pære og sat på polerne konstant og så lade det op måske en gang om måneden.

mvh

varmetossen

hej alle sammen. har brugt det meste af dagen på at lade batteriet op. MEN opladeren hår åbenbart ikke ladet :I haha har fået det til at køre nu. og mange tak for hjælpen alle sammen!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis