Indregulerings rapport ved køb af hus ?? Tom K. 5 7080 13-04-2014 13:25 Hej Vi her netop købt et hus hvori der sidder et Genvex Energy 2 anlæg... men bør der medfølge dokumentation, som viser anlæggets drift, flow, isolering m.m. ?? -- Tom 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 13-04-2014 16:15 Hej Tom. Og velkommen her på LDS. Hvis sælgeren er flink kunne det være der var noget papir på sagen, men det er ikke et krav. Hvorimod der naturligvis skal være en tilstands rapport på hele huset
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 16-04-2014 00:09 Ja tilstands rapport er obligatorisk/lovkrav hvis der har medvirket en ejendomsmægler ved jeg fra en kurator (advokat/sagfører) som oplyste om dette vedr. vor fars dødsbo. Deraf ved jeg overstående, går ud fra at kuratoren ved hvad der er lov. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Chr. 2419 5700 16-04-2014 01:09 Hvis anlægget er opsat af en professionel i et nybygget hus, så skal det opfylde kravene til SEL mm i BR. Og det kan kun dokumenteres med en medfølgende indreguleringsrapport. Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.