Vi har 2 problemer med vores nuværende dæksgennemføring:
- Gennmføringen (stikket) er nem at sparke løs, når man har travlt ved masten.
- Der kommer vand i gennemføringen (stikket), så forbindelsen bliver ustabil.
Jeg efterlyser gode råd, evt. en robust type stik (gennemføring).