Hjælp til hp printer ??

Hej alle

Har kikket på en hp printer, Nogen der ved hvilken model der er bedst
hp c4380 eller hp c5180 ? Mere om jo højere tal = bedre eller omvendt , hvad skal man gå efter
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Højere numre plejer at være "bedre" printere

Jeg købte en HP officejet pro 8100 e

Den er utrolig billig i blæk, den kan udskrive på begge sider af papiret, den vender selv papiret, den køre over det trådløse netværk, og kan også bruges som e printer.

jeg valgte en uden scanner da der ikke er behov for det, men de findes også med scanner....

Med en datter der går i 2g, bliver der virkelig printet meget, så det betyder meget, at den er billig i blæk, og også at der udskrives på begge sider af papiret.

Den skulle være billigere i brug end en laserprinter...

www.wupti.com/produkter/computer-og...2201400000

Kan den også printe i FOTO kvalitet
Skrevet af murer1 på 10 apr 2014 20:54

Kan den også printe i FOTO kvalitet

Ja det kan den, og i rigtig god kvalitet.

Skrevet af murer1 på 10 apr 2014 20:20

Hej alle

Har kikket på en hp printer, Nogen der ved hvilken model der er bedst

hp c4380 eller hp c5180 ? Mere om jo højere tal = bedre eller omvendt , hvad skal man gå efter

C5180 ser ud til at have seperate farvepatroner nemlig 5 stk. Det giver muligheden for at skifte en farve ud når den er tom. At der er 5 patroner gør den bedre til udskrift af billeder. C4380 har, så vidt jeg kan se. en sort og en trefarve patron. Det betyder, at når f.eks. den blå farve er tom, skal du skifte hele patronen. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg købe C5180 selv om den måske er dyrere i indkøb, men billigere i brug.

Jeg har selv en Canon MG5250, men den er valgt fordi, den også kan udskrive på CD/DVD.

fase

Hej murer1

Så vidt jeg kan se, er begge modeller udgået af HP's sortiment.

Du kan se HP's sortiment her: http://www8.hp.com/dk/da/products/p...ome-office, og der findes også en sammenligningsfunktion.

Næsten alle inkjet printere kan skrive i fotokvalitet.

Jeg har søgt lidt rundt på dine vegne, og hvis jeg skulle købe en printer lige nu, ville jeg vælge en EPSON WORKFORCE WF-2510WF som du kan finde her: http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/11996, og det skyldes først og fremmest, at den benytter DURABrite Ultra blæk, som er vandfast.

Magic Systems

It's a kind of magic!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis