Nyt fra LDS: Har du problemer efter opdatering?

Efter en opdatering blev lagt på her til aften, kan nogen opleve problemer med LDS, når der scrolles ned.

Problemer er, at browsere cacher filer (dvs. gemmer kopier på computeren for at øge hastigheden) - og de filer bliver ikke altid opdateret med det samme.

Løsningen er enkel nok: Tryk Ctrl+F5, dvs. hold CTRL (control-tasten) nede samtidig med at der trykkes på F5-knappen.

Så tvinger man browseren til at loade alle filer igen og dermed får man de nyeste versioner.

Opdateringen gør, at topmenuen bliver "hængende" i toppen af skærmen, så den altid er nærheden. Det giver bedre overblik og gør det hurtigere at klikke rundt på LDS.

Mvh. AllanE
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den hængende topbar, virker ikke på Android :-) Ellers Ingen problemern
TAK for god indsats, det en lækker side, og reklamer er ikke generende på hverken pc eller android
Tak for ordene!

Det er altid en balance, at have reklamer der ikke generer, men alligevel er synlige nok. Jeg synes selv, at vi rammer meget godt nu.

Mvh. AllanE
Det har haft den konsekvens at det nu også virker på min win phone8 med normal horisontal visning.
Interessant. Jeg har ikke selv en Windows Phone.

Vil det sige, at du ikke kunne bruge LDS i horisontal visning før? Hvordan så det ud?

Mvh. AllanE
se http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185485
Det så ud til at det kun var nogle modeller af Windows phone der gav problemet. men nu virker det på alle leder...
ahh fik vist lige byttet rundt på vertikalt og horisontalt..
  Hmm, når jeg scroller i Chrome ser det pludselig sådan ud:


Og det er kun pladsen under bjælken der kan skrives på. Det med

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis