Sommerdæk

Jeg står og skal købe sommerdæk til min bil. I den forbindelse, kan jeg se, at der er penge at spare ved at købe dem på nettet. Jeg har alufælgene selv, så skal bare have dækkene, og så har jeg fundet et sted der kan montere dem på alufælgene, afbalancere dem og montere dem. Jeg skal blot hører om nogen herinde har erfaring med at købe dæk på nettet, og evt. kan anbefale en side at købe dækkene på.
Samtidig skal jeg hører, om nogle herinde kan anbefale et godt mærke af dæk. Eller skal jeg bare finde nogle af de kendte mærker så som goodyear, bridgestone,firestone, continental, og så er de ok.

Mvh.

Mikkel  bare

Mvh.

Mikkel
Jeg står og skal købe sommerdæk til min bil. I den... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af grossmann på 08 apr 2014 07:28
Ved du så at du skal betale montering osv oveni prisen når du selv kommer med dine dæk, og ved du også at du risikerer at købe dæk der har ligget så længe på lager at grosisterne ikke vil garantere for dem mere, og derfor sælger dem til dækonline billigt.

Arrgghh Grossmann!!
Nu har jeg meget jævnligt købt dæk, hundredvis, ved Dækonline i hvert fald i 15 år, og ALDRIG har jeg været ude for at få gamle dæk leveret.
Jeg monterer og afbalancerer selv, og har dermed også en rimelig god føling med, om dækkene er i orden. Gamle dæk er ofte stive, støvede og tørre i overfladen, hvilket jeg aldrig har oplevet, og datomærkningen har altid vist, at det er friske dæk. Dækkene har altid båret produktionsland, svarende til det i forvejen oplyste!!

Men jeg ved da godt, at branchen hader Dækonline, og jeg har selv været i branchen, og kender udmærket avancerne på dæk, men der er nye tider nu.
Det er muligt, at jeg vender min opmærksomhed til danske leverandører igen, når de i visse tilfælde vil matche Dækonline's priser

Med venlig hilsen
ktm

Så billige synes jeg nu ikke dæk online er..

Jeg skal bruge 4 stk 165 70 14 Michelin ENERGY SAVER +  til min gamle skøjte..

Pris dæk online 2035 kr.

Pris hos det lokale dækcenter 2400 incl montering afbalancering, og monteret på bilen. Det var den pris de opgav i telefonen, så uden at presse for rabat. (de giver aldrig extra rabat )

De plejer altid at være konkurrencedygtige,  prøvede lige at tjekke prisen hos Euromarster  3150 kr, og de havde ikke engang dækkene på lager...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis