Rendsning af kaburater

Hej jeg har en poket bike som jeg skal rense kaburateren på
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja men så gør du det, Øh er du vant til at fortælle der hjemme når du fortager dig noget ?

at rense kaburator er at skille det ad for at rense i den for snavs..!

Skrevet af hans2.hansen på 08 apr 2014 14:01

at rense kaburator er at skille det ad for at rense i den for snavs..!

Jo Hans total, men der findes åbenbart mennesker der tror det er raket videnskab at rense en karburator.

Skrevet af Håndværkeren på 08 apr 2014 14:52
Jo Hans total, men der findes åbenbart mennesker der tror det er raket videnskab at rense en karburator.

Monstro ikke også det er, hvis du ALDRIG har prøvet det før.  

Men det er vel ligemeget nu, da personen garenteret er blevet jaget væk af dig, Jørgen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tjah hvis der ikke skulle mere til, må spørgeren nok hellere blive hjemme hos mor og far
Annonce
Jo altid rart med folk der ved ALT, og så også forventer alle andre også gør, men så ville dette jo være et overflødigt forum

Hold nu op med at gøre det her til verdens navle, i stedet for at have så travlt med at fortælle mig hvad jeg nu gør galt, kunne i jo beskrive hvordan man renser en kaburator !

Men åbenbart ikke sjovt nok, næh så hellere tampe lidt på ham Håndværkeren.

Skrevet af LL1 på 08 apr 2014 17:53
Jo altid rart med folk der ved ALT, og så også forventer alle andre også gør, men så ville dette jo være et overflødigt forum
Jamen, det vil da være skrækkeligt for stakkels Jørgen.  

Du har nu fuldstændigt ret. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jørgen, meningen var egentligt bare og sige, hvis man er sarkastisk er det lettere og se ansigt til ansigt. På skrift og hvis folk ikke kender dig , kan det misfortolkes
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis