Tilgangskriterie for 'skult' installation

Jeg er klar over nye installationer kun må udføres af autoriserede, men spørger alligevel.
Jeg vil gerne have tilføjet netstik i en skillevæg på første salen, ca. 25cm fra skunk vægen. Der løber netledning i skunken til de andre stik i skunkvægen, men det er 1M moduler. I princippet kræver det bare en samledåse i skunken og ekstra forbindelse til de to nye stik (een på hver side af vægen mellem de to værelser).

Men, hvor stor skal skunken være for det ikke er en skjult samling?
Skunken er tilgængelig for mig (ca. 70kg), men det vil være trængt for en stor person.

Alternativt kan der trækkes ny ledning fra samling i gavlen, ved skunklågen. Det ser dumt ud synes jeg - men kan naturligvis ikke ses af andre!


 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Decollage på 07 apr 2014 16:34

Jeg er klar over nye installationer kun må udføres af autoriserede, men spørger alligevel.

Jeg vil gerne have tilføjet netstik i en skillevæg på første salen, ca. 25cm fra skunk vægen. Der løber netledning i skunken til de andre stik i skunkvægen, men det er 1M moduler. I princippet kræver det bare en samledåse i skunken og ekstra forbindelse til de to nye stik (een på hver side af vægen mellem de to værelser).



Men, hvor stor skal skunken være for det ikke er en skjult samling?

Skunken er tilgængelig for mig (ca. 70kg), men det vil være trængt for en stor person.

Alternativt kan der trækkes ny ledning fra samling i gavlen, ved skunklågen. Det ser dumt ud synes jeg - men kan naturligvis ikke ses af andre!

Når du skriver netstik, mener du så netstik til edb. Du kan ikke sløjfe fra netstik til netstik eller lave afgreninger på netstikkene til edb. Hvis du mener 230V installation kan du lave det, hvis du kan komme derind. Du kunne jo også trække kablet i et trækrør.




fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis