Kalmarplanke

Hej,

Jeg bor i Odense og leder efter en kalmarplanke med bark til en knagerække. Planken skal være ca. en halv meter lang. Hvor kan jeg finde sådan en henne? Det er ikke så vigtigt, hvad det er for noget træ, men prisen må ikke være for høj. Nogen forslag?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det er en skam vore postnumre ikke rigtig passer, for jeg har noget liggende i vognporten jeg bruger til at lave kasser af til blomster, vin osv.
Men kan du finde et savværk i din nærhed, har de masser af 'skaller' som er de første afskæringer når de laver brædder og bjælker.

mvh

 varmetossen

Hej.
Du ka nok låne en sav på savværket og gå en tur på området og tage det med hjem du skal bruge. Måske med lidt til 'bassekassen'
Sådan er det ihvertfald på de steder jeg kender til.
Nye mennesker, nye steder.

mvh

 varmetossen

OLT havde kun nogle uden ret meget bark, og det er lidt det, jeg går efter. Men tak for tippet!
I Bauhaus spurgte jeg to om hjælp, og begge kiggede på mig, som om jeg var skør. Sig mig, er det så specielt at skulle bruge en kalmarplanke MED bark? Hm.
Sidste forsøg bliver savværket en af dagene! :-)
Annonce
Hej.
Jeg får jævnligt en trailerfuld skaller fra det lokale savværk, og her kan du se lidt af dem jeg tager fra til at lave kasser af.



Hvis du kigger lidt på det ka du nok se hvad det er.
Og han producerer masser af kalmarbrædder.
Håber du kan finde noget.

mvh

 varmetossen

Prøv Verninge savværk, de plejer at være til at snakke med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis