Krympelak til ventildæksel!

Skal til at male mit ventildæksel på min Honda CR-V og spørger efter evt produkterfaring.

Jeg har før med meget FLOT og MEGET holdbart resultat brugt den her:

Den skal på af tre gange, når det kommer på tænker man "det bliver lort" men efter 3 timer krymper den ligeså fint. Det skal så efter 24 timer i en ovn ved 80-90 grader, der har jeg så brugt en varmepistol istedet for. Og super resultat der bare holder.

Det blev sådan her (det er fra Toyotaen )

Nu har jeg så set den her :

Der står velegnet til motordele osv. Nogen der har erfaringer med den??

Jeg er selv glad for de produkter jeg har fra biltema (og det er mange) her står der bare ikke lige noget med temperatur, eller kemikalie og benzin bestandig som på den anden, heller ikke fremgangs-metode.

Kunne så køre ind i biltema, men spørge her i forum skal jeg da lige

Mvh Henrik

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Åbenbart ikke snart nogen her der har gjort i , helt i orden 

Men nu har jeg prøvet biltemas krympelak. . . Dur ik 

har ikke en snus med krympelak at gøre i min forstand, men det gør det fint til maling af div. beslag, batteri holdere osv i motorrummet... men krympelak?  Nix !  Godt jeg lavede en prøve før jeg tog ventildækslet af .

vender tilbage senere med resultatet og billeder af ventildækslet , hvis andre skulle få lyst til det. Skal så lige ha bestilt malingen først.
her er et billede af en biltema prøve

Mvh Henrik

Tja Henrik. Det er nok ikke maling af ventildæksler med krympelak/maling LDS folket gør mest i.  Men syntes selv det er spændende og høre om, uagtet jeg nok selv aldrig kommer til og forsøge.   

Men, du glemte vist og trykke på den knap, der står "indsæt billede". Det kom desværre aldrig med.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
hovsa

men det ses tydeligt der ikke er meget krympelak over det, her: Bjælken over batteriet og stålbeskytteren udenom nymalet..

Og gør det selv er det her da også, nogen gange på huset andre gange er det bilen det går ud over.

Se nu her hvor de afbillede dele sad før og efter:

Og sådan her endte det

Nu mangler jeg så stadig 7/8 af motorrummet, dvs luftfilteret har jeg pillet af i formiddag og det hele står i blød lige nu.  Så er der snart 6/8 motorrum tilbage

Mvh Henrik

Ja, det ligner angiveligt hammerlak uden glimmer, på sprøjtedåse. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nå men så fik jeg endelig malet et dæksel, er ved at renovere et topstykke der skal på her start oktober.

og det blev med VHT malingen som er den eneste der dur til det så det ligner, samtidig er den benzin og kemikaliefast

Hasr lavet et galleri om det under "gallerier"

Mvh Henrik

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også