jeg har en glasfiber båd på 20 fod med en volvo diesel motor.
der er vandsmurt stævnrør hvor der er monteret tærezink på skroget forbundet med kobber rør.
roret og rorstamme er lavet i rustfrit stål monteret med et lille tærezink på hver side af ror pladen.
så er spørgsmålet hvordan og hvor jeg monterer zink til at beskytte motor.aksel og skrue bedst.
der er ikke plads til at motere zink på akslen,så tanken var at montere et stort tærezink forbundet til motoren da motor aksel og skrue jo er forbundet sammen ?
motoren er fersvandskølet og jeg bruger aldrig landstrøm.
hilsen Knud