Albin motor

Hvem kender til albin-motor 021-022 i trekants området eller i Jylland. Tændings mærker søges, kan ikke finde dem, hvis de er der. Mvh-Per.

Per.Albin-vega
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Per.

Og velkommen her på LDS.

Jeg er næsten 99 % sikker på at det vil du kunne få oplyst på Marstal motor fabrik, ring til Finn Ligaard på tlf. 62531219 mellem 07,00 og 16,00 på hverdage.

Nå Per

Det er ikke et link. Men flyt "linket" op i søgefeltet, så kommer der en masse sider omhandlende Albin motorer, bl. a. den side jeg prøvede at linke til. Du skal se efter pdf filer.

Mvh Finn
Finn. Der mangler det, der svarer til .dk eller .com i dit link!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej
Det nævnte link skal være: www.albinmotor.com
Dette link fører direkte til siden med instruktionsbøger mv.: http://www.albinmotor.com/AlbinMotor/index.html

Det er Fors Marine, der har hjemmesiden, og de har alt til Albin Motorer.

En anden god forbindelse er Brdr. Madsen i Holbæk.

Albin 021/022 findes der mange af i Danmark, den var standardmotor i Albin Vega indtil 1972 og dermed solgt i hundredvis.

1691
Annonce
Hej Per

Jeg overså, at du har en Vega - så hvis du er medlem af Vegaklubben, kan du få hjælp der. Der er en ekspert i Trekantområdet, men kun for klubmedlemmer.

1691
Ja. 1691. Jeg er medlem af vega klubben. Båden ligger i Middelfart. Kontakter lige klubben og ser. Takker.

Per.Albin-vega
Du kan ikke være heldigere! Få klubben til at give dig telefonnummeret på Leif I Middelfart.

1691
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis