Håndværker til badeværelse

Det er muligvis ikke det rette sted at spørge - men nu prøver jeg alligevel :-)
Er der nogen der kan anbefale en håndværker til at totalrenovere et badeværelse i København?

Mange af dem jeg har kontaktet virker til at have travlt.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er de skam nød til at have, hvis ikke firmaet skal lukkes. Men du kan sikkert lave en aftale om at de kommer og besigtiger, laver et overslag / tilbud. Så kan de måske få tid om et halvt års tid.

Husk at du skal have det skriftligt, både start tidspunkt og pris skal være ned skrevet.

Hej Agon

Det er normalt en murer eller en VVS'er der har entreprisen på renovering af badeværelse. Murer, fordi han sørger for opbygning af rummet, fliser og vådrumsmembran og VVS'er fordi han ordner rørtrækning, montage og tilslutning af VVS-dele. De fleste murere/VVS'ere samarbejder med par faste VVS'ere/murere.

Jeg kan se at du har postnummer 2500, og dermed ikke bor så langt fra mig. Jeg har været igennem øvelsen et par gange, og kan evt give dig navnet på et par håndværkere jeg har været tilfreds med - og et par jeg ikke har været tilfredse med.

Under alle omstændigheder skal du væbne dig med tålmodighed, fordi det tager lang tid at lave et badeværelse. Årsagen er, at der skal murer, VVS'er, elektriker og maler i spil ad flere omgange. Processen kan sommetider speedes op ved at vælge et større firma, hvor flere af disse håndværkere er i stalden.

mvh Janus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også