Hjælp til skur

Jeg er flyttet i et lejet hus med et skur i haven, som er tørt men med huller i beklædningen. Jeg ville gerne beklæde skuret indvendigt således der ikke kom alle mulige edderkopper ind, sådan at vi kan opbevare andet end værktøj etc. Jeg håber derfor nogle af Jer kan være behjælpelige med et par gode råd, da det ikke er noget jeg har prøvet før.

Skuret er bygget i træ med blik tag og har et træ gulv. 

Da huset er lejet, må løsningerne gerne være overkommelige økonomiske. 

Kan jeg blot sætte nogle plader på indvendigt og i så fald hvilke plader vil være bedst til dette? 

//Nikolaj 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Nikolaj.

Og velkommen her på LDS.

Se der er jo en grund til at der er huller i beklædningen, tror ikke på at de er lavet for sjov

Der skal udluftning til i sådan et træ skur med bliktag ellers vil træværket rådne !

Velkommen til :-)
Hehe - edderkopperne slipper du aldrig for - de skal nok komme ind. Vi har dem jo også allesammen i vores huse... Over det hele faktisk :-)
En tommelfingerregel siger, at du aldrig er mere end 2 meter fra en edderkop.
http://www.dr.dk/Nyheder/Viden/Naturvidenskab/2014/01/16124023.htm

Hvad vil du gerne opbevare derude?
Tak for svarene. 

Det lyder til det ikke lige er sådan noget man gør og jeg må leve med det er lidt beskidt og sådan, men det går nok også.

Igen tak for hjælpen. 
Det er jo ikke beskidt bare fordi der er edderkopper, du kan feje spindelvæv resten af livet hvis det er det der genere dig. Det tager en edderkop max 5 timer at lavet et nyt stort og flot spind.
Jeg har en edderkop der dagligt bygger et spind i døren til min garage, selvom jeg dagligt fjerner det... Jeg tror den tænker: Hvis det lykkedes mig at fange idioten der kommer her hver dag, så har jeg mad nok til flere år  

Nej du må nok lære at leve med naturen... Men selvfølgelig skal der gøres rent en gang i mellem i skuret, og det er da også sundt at sørge for at mus, rotter og andre skadedyr ikke har let adgang. 

ps: velkommen til iøvrigt.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis