Til ThomasB

Hvad arbejder du egentlig med civilt (ikke det som konen syntes du skal lave), dine indlæg er skrevet så sent om natten.
J E G A C C E P T E R E R A N O N Y M I T E T.
Det står vist ikke på din profil.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg ved, var Thomas leder af et af de største entreprenørfirmaer.

Uddannet civilingeniør og phd i byggeri,

professionel kradsebrætproducent med 1 ansat (ham selv),

tidligere bådproducent og reparatør,

og en middelmådig automekaniker i sin fritid.

Siden han er blevet selvstændig, har han intet andet at foretage sig, end at skrive på denne side, men det er da også i orden,

I skal - bare som jeg - springe hans indlæg over, han trænger jo til at lave noget, og vi skal være overbærende over for den type. wink

- JørgenE


Mvh. JørgenE
Jeg glemte at sige, at de alle gik konkurs, og bilen kan ikke køre, kun kradsebrætproduktionen fortsætter nu på på et meget højt niveau. smile

- JørgenE

Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej biggrin

Den var god JørgenE.
Hvis ikke det var fordi jeg kendte dig, så var jeg blevet ked af det...men det er så sandt så sandt smile *hik*

Svart til PeterR>

Jeg går i seng kl. 00:00, står op kl. 00:05 og løber ud med aviser. Kommer hjem kl:02:50 og sover til kl. 02:55.
Kl. 03:00 er jeg klar til endnu en runde aviser
Kl. 04:00 starter jeg nede hos bageren, med at slå for store brød op, så kl. 06:25 er jeg hjemme igen og vækker konen.
Resten af dagen sidder og jeg kigger lige ud i luften indtil der kommer lykkehjulet.
Så er det aftensmad tid, og kl. 00:00 smutter jeg i seng igen.
Som Jørgen skriver, duer jeg ikke til andet end at lave kradsebrædder smile

Den seriøse version:
Jeg har i næsten 6 år, arbejdet som IT ansvarlig på et mindre forlag.
Da forlaget skulle skære ned (50%), aftalte jeg med ledelsen at mit arbejde skulle laves freelance. Så nu laver jeg næsten det samme for dem, bare 6-8 dage om måneden.

Derudover har jeg noget IT rådgivning, webdesign, systemudvikling, support. Samtidig har jeg slået pjalterne sammen med en designer, som sammen med min kæreste i samme firmanavn driver et mindre reklame/mediabureau. Hun arbejer dog ved siden af her i starten.

Grunden til at jeg er på her så sent, er at jeg nogle gange har nogle ting som skal være færdigt. Men da min koncentrationsevne ikke er vildt høj, så skal jeg have nogle småpauser, dem holder jeg bl.a her på LDS.

Jeg kan desværre ikke sove så længe, da fruen skal køres på arbejde. Hun kan ikke tage tog eller bus, da vi bor lidt uheldigt hvad offentlig transport angår. Hun kan heller ikke have bilen, da jeg ofte har brug for at kunne køre ud til kunder. 2 biler har vi ikke råd til frown

Jeg har kigget i din profil, og ser at vi åbenbart arbejder i sammen branche. Hvad laver du?

Mvh
ThomasB
Ikke for at gribe ind i jeres samtale, men helt ærligt Thomas, var jeg lidt nervøs for, om jeg gik over stregen med mine indlæg, så det var rart at se de blev modtaget som afsendt.

Din bil kan da umuligt køre, når du selv laver den smile

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Thomas skrev:

>Så nu laver jeg næsten det samme for dem, >bare 6-8 dage om måneden.

Altså det du brugte en måned til før? Ikke noget at sige til, at de måtte skære ned. Hvad lavede du så de andre 22 dage? - kradsebrætter smile

- JørgenE


Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej Jørgen..

He he, der fik du mig..

Utrolig så effektiv man bliver, når det er ens egne penge det gælder smile

Faktisk er det sådan, at der er mange opgaver derinde som ikke bliver lavet mere - al udvikling af nye systemer er stoppet, kun vedligeholdelse tilbage...derfor mit mindre tidsforbrug.

Faktisk er jeg er enormt glad for at være selvstændig. Det er bare lækker at være "sin egen herre" (og bankens smile)..

Nu mangler jeg bare en god revisor, men det finder jeg bare i sidste øjeblik, når regnskabet skal laves biggrin

Mvh
ThomasB
Thomas, du er firmaets bedste mand. Jeg ved ikke hvordan
vi nogensinde skulle kunne klare os uden dig.
Men vi har besluttet at forsøge fra den første.

29/6 plejer at være en god dato for at presse prisen. Der er alle revisorer færdige med regnskaber, og venter bare på nye opgaver.

Og så lige - der findes ikke gode revisorer.

Kun tålelige og mindre tålelige, og alle kredser kun om din pengpung som spyfluer. smile

- JørgenE

Mvh. JørgenE
citat:
Oprindeligt indsendt af ThomasB:
Thomas, du er firmaets bedste mand. Jeg ved ikke hvordan
vi nogensinde skulle kunne klare os uden dig.
Men vi har besluttet at forsøge fra den første.




Skøn !

Mvh. JørgenE

Man skal ikke tage livet så seriøst - der er alligevel ingen der forlader det i live smile

Mvh
ThomaSB
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også