Radio sender/modtager 12v

Hej 
Jeg har fået et projekt på hjernen. 
Jeg skal bruge en 4 kanals modtsger/sender trådløst at forstå. 
Den skal kunne forsynes med 12 volt. 
Senderen skal kunne aktiveres på hver kanal af et 12 volt signal. 
Modtageren skal kunne trække et Alm. 12 volt arbejdsrelæ på hver kanal. 
Den skal altså kunne fungere som trådløs forlængerledning :-) 

Desuden må den gerne være relativt hurtig. 
Selvfølgelig skal det være bedst til prisen. 
Rækkevidden skal være <10 meter 5 er rigeligt, men dog skal det være et sikkert signal. 
Jeg er ikke bange for hverken at lodde eller være kreativ, det behøver ikke være en færdig løsning, men jeg gider ikke købe noget Kina lort, jeg ikke kan bytte, da stabilitet er et nøgleord. 

Kom frisk i kloge hoveder 
Mvh Alex 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Plejer at bruge denne modtager. Den har to programmerbare potientialfrie relæer, så der skal to enheder til. http://www.nordtrade.dk/jablotron-uc216.html

Senderen kunne være den fortrådede indgang på denne http://www.nordtrade.dk/jablotron-profi-doer-vindue-kontakt.html

Jeg tror jeg har installeret ca. 100 stk. UC216 og de fungerer bare og rækkevidden er rigtig god!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja det var ikke dårligt, men det må ikke køre på batteri, og kan den kombination "huske" hinanden selv efter lange perioder uden strøm?
UC216 kører på fast 12v

Senderne kører på 2xAAA batteri. Hvis de skal sende nogle få gange dagligt burde de holde i 1 - 2 år minimum!

Der er ingen problemer med at de glemmer hinanden ved længerevarende strømsvigt. Jeg har haft nogle til at ligge på lageret i et par år og de passer stadig sammen!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis