Problemer med yahama 6 hk

Hej

Jeg har en yahama 6 hk. Den starter fint, men efter et stykke tid død den ud og kan først starte en halv time efter. Nogen gange mister den bare kraft, men kører ellers. Det sidste stykke tid har den kun kunnet kører ved høj gas.
Jeg har skiftet tændrør og tændhætter. Samt gennemgået brændstof tilførslen intet har hjulpet.
Motoren køler fint. Jeg tænker umiddelbart at det er et strøm problem.

Er der nogen som kan hjælpe med en dianose?



Mvh Casper


Time spent fishing doesn't count against a man's life.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen til

Du har vel tjekket tankudluftningen ?

Det kan være din karburator trænger til rensning..

Det kan være din tænding der er termisk ustabil.

Jeg havde samme problem med en gammel 5 hk Yamaha, den startede fint når den var kold, og gik ud når den havde sejlet ½ times tid, og kunne først starte, efter 15-20 minutter, det var tændspolen der var galt med, da den blev skiftet, var alle problemerne ovre.

 Men det er jo ingen garanti for, din har samme fejl....

Hej Jens tak for svar.

Luft indtaget har jeg også set efter, så det er ikke det.
Jeg tænker at det sagtens kunne være tændspolen.

Kan du huske hvad du gav for en ny tændspole?

Mvh casper



Time spent fishing doesn't count against a man's life.

Jeg havde en donermotor, som jeg havde fået foræret, så det kostede ikke noget. (det var en en cylinderet.)

Men er din ikke 2 cylinderet, så er der vel to spoler, og ikke sansynligt begge er defekt. Så burde den køre på en cylinder.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis