Politiets nye foto vogne

Hej LDS'ere,

Fagre nye verden: Siden dengang jeg kørte MC (o' dæ' er dælme' da no'e ti' si'en sku a' da' lig' hils og sig') har en foto vogn været let genkendelig, da policen var de eneste i en varevogn på hvide plader... bortset da lige fra et par enkelte handicap køretøjer.
De nye "firma"vogne ligner de gamle VW sharan med forhøjet top til camping, men med gule plader! Så man skal da godtnok lige til at lave lidt om på sin rygmarvs reaktion mht gavmildhed på gaspedalen! (bare lige en service info til dem der ikke læser ekstra bladet). Har set dem i hvid og blå....
Man sku nødig ha at en bøde går ud over LDS budgettet!


Chrikke
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for tippet! Ja, det kræver tilvænning

Mvh. AllanE
No'et du vil dele med os andre (hvis rådet er andet end at holde sig inden for fart grænsen)?

Chrikke
je_ns,
den du viser, er du sikker på at det er en foto vogn, altså én, der tager et mere eller mindre vellignende billede af konen, iført solbriller og talende i mobil..?

Jeg tror, der er tale om en af dem der, scanner nummerplader, og sammenholder oplysningerne med databaser for stjålne plader, forsikringssager, efterlyste køretjer, etc..

De nye vogne findes også i en brun-grå model. Der er efter sigende indkøbt ca 100 stk, men alle er de af samme slags, med det hævede tag

/Jakob

Der er altid plads til endnu en motor eller gammel maskine mere, inde i værkstedet..
Skrevet af Chrikke på 26 mar 2014 16:42

No'et du vil dele med os andre (hvis rådet er andet end at holde sig inden for fart grænsen)?


Ja det var det der var rådet, ikke den bedste vits, når man blev snuppet med hånd radaren.

Annonce
Enlig er de jo ret nemme at kende, der køre nærmest ingen andre med det halvt hævede tag.

Når man først er på den afstand, hvor man kan se om det er gul eller hvid plade, så er det jo forsent.

Mvh Thomas Hansen

Min svigersøn har en mørkegrøn mercedes vito med tonede bagruder, nøj hvor den virker præventiv her hvor jeg bor. Ingen drenge med t-hansen potter der bare skal trykke den af i lyskrydset.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis