Vask der deler et køkkenbord?

Ja undskyld, jeg burde jo nok samle spørgsmålene lidt, men de dukker op et efter et :-)

Jeg skal skifte en lang køkkenbordsplade, og en kammerat nævner at man kan få vaske, der øh... optager hele bredden af køkkenbordet. Hvilket vil betyde, at man kan købe to korte stykker køkkenbord i stedet for en rigtig lang. Da jeg også gerne vil have en større vask, synes jeg, at det lyder som en glimrende ide. Men kammeraten kan naturligvis ikke huske, hvad sådan en vask hedder, så jeg aner ikke, hvad jeg skal google. Er der nogen, der kan hjælpe?

mvh. tina
Ja undskyld, jeg burde jo nok samle spørgsmålene... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så har I også fiflet godt med det, kan jeg høre :-) Tusind tak for input, jeg vil overveje lidt videre. Jeg er ret forelsket i den løsning, men hører bestemt også hvad du siger med, at det skal passe sammen - planen var ikke lige et nyt køkken, for jeg ved, at tapetet heller ikke er for godt - eller pudset - gulvet er egentlig også lidt halvråddent enkelte steder - og lige pludselig ender jeg et sted, hvor det bestemt ikke var planen, at jeg skulle lande :-)

mvh. tina
Ooooh... nu har jeg været i ikea og set vasken og ELSKER den i 60x60 cm. Og det er faktisk kun lågen, der skal skæres noget af, ikke selve skabet. Så den tror jeg dæleme godt nok, at det skal være! Tusind tak for den inspiration, der jo bare var guld værd! :-)

mvh. tina
Bliver man i dagligt brug ikke irriteret på den kant, der er mellem bordplade og vask? Det må gøre det lidt mere besværligt at tørre krummer fra bordet af, når man ikke bare kan dumpe dem i vasken?
Arh Jenshøj Du dumper da vel ikke krummer i vasken, og hvis, hvem samler dem så op igen


mvh

 varmetossen

Tjaa.. jeg kører da i hvert fald karkluden ud over kanten til vasken. Om det lige er krummer, der ender i vasken, skal jeg ikke kunne sige. Men det kan i hver fald fjernes med straineren. Generelt er jeg stor tilhænger af at have så få kanter og sprækker i et køkken som muligt, da det er lettere at holde rent.
Jeg ville nok heller ikke vælge en hvid vask i et køkken. Synes jeg bruger rigelig med tid på at holde kalk og snavs væk fra den hvide vask i badeværelset. Tænker at en vask som den pizzabager viser, må være endnu mere besværlig at rengøre, med alle de riller og kanter den har.
Bare nogle tanker, som jeg selv gjorde mig, da jeg valgte en planlimet stålvask.
tjaaa man vænner sig til det, altså det med krummerne, at holde den ren er jo også noget man vænner sig til, har man vasket noget service af med nogen stærkt farvende mad vasker man også vasken af med det samme.
Det skal siges at vasken var IKKE mit valg, men kvinden skal jo også have lov til at bestemme noget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis