Det korte lys er gået (Piaggio-Gilera Stalker)

Ja, det korte lys virker ikke, what to do? Kan man forresten skifte pærene til noget mere lysstærkt- diodelys, uden at have den lille elektro-mekaniker eksamen?

Desuden er batteriet og nok cd- (dimsen) stået af, men det er vist ret almindeligt for modellen. Den anden (noget ældre) model vi havde, der døde elstarten også. Vi købte en lader, og det virker da... Lidt! Den lader ikke selv nok under kørsel, men nu er modellen (2006) også født med lys på, hvor den gamle kun havde parkeringslys.
Den står inde, så det er ikke kulde/fugt, der er slynglen.

Ps: Hornet virker heller ikke- og har ikke gjort det i ret mange år. Sidst den var til rep. manglede de reservedele... (Ja, de er heller ikke dygtige! ) Men vi kan ikke godt undvære den.

Mvh
Pinny
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nærlyset og fjernlys sidder i samme pære og ja den kan skiftes. Dog nok ikke til dioder. Hvis i har kørt uden at hornet har virket har i reelt kørt ulovligt.
Og dette svar- kunne bruges til?

Nærlyset virker ikke, fjernlyset gør. Hvordan får man nærlyset til at virke?

Ja ja- og sidespejlene er også knækket af- så den er ulovlig.

Hvergang den har været til rep. har vi bedt om at hornet blev lavet... Som jeg skrev: Forhandleren er IKKE dygtig.

Mvh
Pinny

Skrevet af Pinny på 24 mar 2014 19:10

Og dette svar- kunne bruges til?



Nærlyset virker ikke, fjernlyset gør. Hvordan får man nærlyset til at virke?

Ved at skifte pæren, den inde holder både nær og fjernlys.



Ja ja- og sidespejlene er også knækket af- så den er ulovlig.

Nu skuffer du mig, jeg er selv fra Fyn og er endda i stand til at tænke selv !



Hvergang den har været til rep. har vi bedt om at hornet blev lavet... Som jeg skrev: Forhandleren er IKKE dygtig.

Men hvorfor har i så ikke for længst skiftet reparatør ?





Hej.
Det er vel logik for burhøns, at hvis noget lys ikke virker, så find pæren og skift den. Er der så stadig ikke lys, er det en anden fejl.
Hvis et spejl knækker af må man sætte et nyt på.
Hvis hornet ikke virker, så fix det.
Jeg bryder mig ikke om din indstilling til at bevæge dig rundt i trafikken.
Og når du tilsyneladende er hjælpeløs, må du finde et værksted der magter opgaven. 
Ansvaret for køretøjets stand er førerens.

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis