Hvad er dette i min opvaskemaskine?

Da jeg skilte min opvaskemaskine ad(skulle bare skifte magnetventil), så jeg noget ulækkert brunt stads i beholderen under saltet. Hvad hulen er det? Ligner noget der burde skiftes.
Gad vide om det er derfor maskinen ikke vasker særlig rent? Den er afkalket og brusestangen er renset. Og den får masser af vand :-).
Mvh
Helle. Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Helle.

Jeg kan ikke hjælpe dig med opvaskemaskinen, men det er dejligt at se dig igen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jamen tak i lige måde. Jeg har haft travlt med at udføre meget store og vigtige projekter ;-).
Og nu ikke nogen spørgsmål om, hvad jeg har gang i, for jeg kan ikke finde ud af det!
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej Helle.
Det ligner noget der er anbragt der med vilje og har en funktion. Et filter af en slags. Er det beskrevet i bogen

mvh Claude

 varmetossen

Hej Claude jeg har ingen brugsforvirring, men kunne downloade en i morgen, har jeg slet ikke tænkt på:-).
Elektrolysen gik fint,-mobilen døde;-), for en gangs skyld.
KH
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Det er ionbytningsfilter bestående af en knust harpiksmasse som sammen med saltbeholder udgør din opvaskemaskines blødgørings/ regenererings anlæg. og det skal se sådan ud :-)

Det fikser jeg...
Tak elMichael nu har jeg det meget bedre :-). Var ikke klar over min opvaskemaskine arbejdede helt nede på det molekylære plan.
Troede det meste var rent mekanisk med spul og sprøjt.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis