Sover Thomas endnu?

Hej Thomas.

Det der med "kyllingen" det er nu den bedste jeg har hørt længe, jeg griner hver gang jeg bare kommer til at tænke på hvordan den ville se ud oppe på hustaget.

Du må gerne for min skyld komme med flere af de indlæg, det giver god træning til latter musklerne og at humøret bestemt ikke bliver ringere af det. biggrin

------------------
Poul Erik

PE

24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, han er en morsom fyr uden selv at vide det wink. Synd det blev slettet.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej igen.

Jo her ude på landet der får vi kyllingerne uparteret, så hvis du vil låne en Thomas så skal du bare sige til, jeg skal jo forbi om en uges tid. biggrin

------------------
Poul Erik

PE

Hej igen.

Jeg synes at en uparteret kylling er ulækker smile Men der er vel barbeque krydderi på ik'? Det er vel noget kyllinger er født med.

Mvh
ThomasB
Som IKKE er fra landet smile
Hej.

Nej desværre er der ikke kryderier på fra bonden.
Det jeg synes er det mest ulækre, er at rense et sådan dyr, det er jo ikke så lige til, der at stå med hånden helt oppe i dyret!!.
Jeg ved ikke om jerse kyllinger er født med kryderier, jeg mener ikke.... vores er haha.

------------------
Poul Erik

PE

Annonce
Det var måske en ide, til en god forretning; Opdræg af kyllinger uden fjer, uden indvolde og med krydderi på.

Når mennesker kommer til verden, så hedder det at føde, men hvad hedder det når det er høns?
Hvis ikke det hedder "at føde" når det drejer sig om høns, så kan høns jo ikke have fødselsdag....og det synes jeg er synd for dem.

Mvh
ThomasB
Jeg mindes fra St. St. Blichers roman "På æblerov":
"I Jyllens mjuld Hanen gjaler, for Den har gøren sin pligt, mens Hønen gyder sine fjerløse Kjydrerkyllinger ud, slappe og slatne uden saa megt som en Rygrad"

Det vides, at kyllinger oprindeligt var som du ønsker Thomas, men på grund af ønsket om også at gøre fremskridt i Jylland, fremelskede de så den besværlige udgave vi har i dag. blush

- JørgenE
(undskyld Jylland!)

Mvh. JørgenE
Ja, her på Sjælland (hovedøen), er vi altså lige et par skridt foran.

Vores kyllinger bliver født i en frityregryde, med pommesfrites til - slå den Jylland!

Mvh
ThomasB smile
Hej Thomas.

Ja, men her i Jylland er vi gode med dyr, her får de lov at gå frit biggrin til vi æder dem, jeg har også hør dem som koger dem med indvolde, det må nok give en speciel aroma i køkkenet biggrin

Så har jeg lige en til jeg Sjællændere.

Hvorfor tror i der er vand omkring Sjælland?

------------------
Poul Erik

PE

Ba ba ba baaa - jeg elsker også jer Jylland!

Sjællænderen.

PS: Det er som tidligere at komme sydpå. Herhjemme var svenskerne målet, kom man til Spanien var det vores elskede brødre - men det er sjovt at have det sådan!

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis