Hjælp til ophæng af lamper Redub 2 6700 16-03-2014 13:40 Jeg har hængt et par lamper op i loftet i min lejlighed - men der er opstået nogle problemer. - For det første hænger ledningen udover kanten for oven, så den er plastik"skål" hænger skævt - hvad gør i andre for at løse det problem? - For det andet, så er der et hul ind i de der plastik"skåle" (som vist af billederne), og jeg tror nok de er til at spænde, så ledningen holdes på plads, men er ikke sikker - er der en der kan forklare hvad jeg skal gøre? :D Håber der er en som kan hjælpe. Mvh Redub 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
PinkHenrik 6108 6300 16-03-2014 13:55 Den baldakin er typisk til at skjule for gamle lampeudtag, og er helt unødvendig hvis du har et nyere lampeudtag. Du nøjes med en lampekrog eller svanehals Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
jenshøj 3604 4800 16-03-2014 14:53 Hvis du gerne vil have baldakinen, skærer du et lille hul i toppen af den, så ledningen kan komme ud. Hullet er til at spænde baldakinen fast på ledningen. Du skubber den helt op, og spænder skruen en smule.