Antal billeder i galleri?

Hejsa!

Er det kun muligt at lægge 9 billeder ind i et galleri?

Jeg skal til at bygge til, og havde tænkt på at lægge billeder ind løbenden, men det er ikke meget ved hvis der kun er plads til 9 :-D

\Morten

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve!"

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg vil tro at det er lavet sådan for at spare server plads, sådan nogle billede filer fylder temmelig meget i forhold til tekst.

Du skal lige tænke på at siden er stillet gratis til rådighed for os brugere, men at det altså en privat mand der gør det, godt nok står serveren i hans firma, men med den slags virksom hed han driver skal der virkelig være plads til firmaets filer. At han så ( JørgenE ) lader os bruge en hvis procent del, skal der jo ikke drives rovdrift på den. 

Hej med jer.

Forklaringen er desværre endnu mere simpel: Det skyldes ikke serverplads mv., men af tekniske årsager kan vi med det nuværende system ikke tilføje mere end 9 billeder. Det er virkelig irriterende, men indtil videre må du bare oprette en serie af gallerier.

Jeg har et nyt galleri på listen af opgaver her på siden, så det skal nok komme - på et tidspunkt

Mvh. AllanE
Ok, tak for svaret :-)

\Morten

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve!"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis